Позоришна представа „Аудијенција“, са Миодрагом Радоњићем и Николом Ракочевићем у главним улогама, а у режији Милана Нешковића, изведена је на сцени врњачког Биоскопа 18. јула. Како се осећају и шта мисле људи који су пристали да неко други размишља уместо њих, причају са сцене рашчињени писац и пивар прокламован у шпијуна у политичком сатрикону рађеном по тексту најпознатијег чешког председника, Вацлава Хавела.
—Овај текст је нешто са највише ритма што сам икада прочитао када је о драмским текстовима реч. Немате потребу да избаците ни једно „хм“, а камоли неку другу реч или реченицу. Такође је и однос између ова два човека сјајно написан. Он говори о систему који је репресиван, али пре свега говори о људима који су са потпуно различитих страна друштвене лествице, а њихов сусрет раван сусрету са ванземаљцима. Начин на који они комуницирају и докле дођу у својој комуникацији је нешто дирљиво и лепо у овој представи, каже Ракочевић уз напомену да је сам одрастао у приградском насељу, а касније, одлучивши се за глуму, ушао у све озбиљне културне институције, што му је омогућило да обухвати све друштвене структуре и структуре личности, што значи и комуникацију на свим нивоима.
„Аудијенција“ је награђивана дуо драма, а Ракочевић наводи да му је најдража она из Тополе за партијску игру.
—Јако је лепо играти са Миодрагом, а имали смо и среће да представу режира Милан Нешковић и да нам помогне да ово буде квалитетна и да је врло радо играмо, ево скоро 50 пута, објашњава даље Никола.
Једино теже од дуодраме је монодрама, када је глумац сасвим сам на сцени и зато је природно да су у овом комаду Никола и Миодраг фокусирани један на другог.
—Иако је текст старији од пола века и спада у класике, ово је свеприсутна тема примењива на свако друштво, јер је суштина у људима и људским поривима, потребама, класном раслојавању које је увек део сваког друштва. Данас ову причу посматрамо из угла културне елите и неког ко тамо не припада. Док смо је правили, трудили смо се да сагледамо све слојеве који су ту садржани и да прикажемо све нијансе човека, износи своје виђење педставе Радоњић који је широј публици познат као Баћа из „Јужног ветра“, али и све више по широком спектру улога које тумачи у позоришту.
Филм који се бави тркама југића, три телевизијске серије и нови позоришни комад само су део посла који га тренутно окупира, а о „етикетирању“ има јасан и позитиван став:
—Део неког мог посла је да те неке улоге обележе за одређени део публике који те тако перципира, а мени је драго кад у позориште дође тај део публике који ме зна из филма или серије и схвати да постоји и нешто друго у глумцу што није само то на шта су навикли и што очекују. Када се разбију те предрасуде, то је за мене једна победа уметности, закључује популарни „Баћа“.