„ЈЕДИНИ ИЗЛАЗ“ И „ПРОЛЕЋНА ПЕСМА“
Видео билтен од претходног, четвртог, фестивалског дана отворио је Конференцију за медије у прес центру Хотела „Фонтана“ тачно у подне и у уторак, 17. августа.
Затим је модератор Конференције, Иван Велисављевић, представио екипу филма „Једини излаз“ – Дарка Николића, редитеља, Даницу Максимовић у улози Сузане Колар, Милана Чучиловића у улози Божовића, Дејана Тончића у улози Цанета, Вукашина Јовановића у улози Андреја и Кристину Јовановић. Драматург и прозни писац, Марко Поповић, написао је сценарио за „Једини излаз“, заправо одличан крими роман који је стекао огромну популарност. Редитељ филма каже да је читајући сценарио, као неко ко воли трилере, пронашао у њему елементе који нису карактеристични за српску кинематографију, те да је након 20 година чекања на реализацију филма, изузетно задовољан резултатима.
Даница Максимовић у овој крими трилерској причи око пожара у клубу у којем је изгорело тринаесторо људи, има носећу улогу и све хвале за комплетну екипу филма:
-Са Дарком сам планирала рад на његовом првенцу још пре 23 године, а реализација се десила тек сада. Била сам јако, јако срећна што сам добила ову улогу јер је јако ретко да добијете значајну улогу код које се на почетку уопште ни не назире шта ће бити до краја. Одиграла сам ја доста озбиљних улога и на сцени и на филму, али оваква није била. Имала сам слободу креативног разговора и са редитељем и са сценаристом и праву сарадњу. Сценариста нам је долазио на сет, коментарисао сцене и трудио се да останемо будни, што је јако битно.
Даница Максимовић обележила је четврто вече Фестивала филмског сценарија јер је значајну улогу остварила и у другом приказаном филму, „Пролећна песма“ чији протагонисти су се представили у другом делу конференције за медије – Гаврило Аврамовић у улози Гаврила, Ђорђе Ђоковић у улози Филипа, Емилија Несторовић у улози Јеце, Нада Савић, копродуцент филма и Наталија Аврамовић, сценариста и редитељ. У овој женској причи мушкарци су добили само неопходан простор, а сценаристкиња је у аутобиографрској причи била до коске искрена и дала несвакидашљи печат у домаћој кинематографији који не сме да се занемари.